söndag 7 mars 2010

7/3-2010

Oj,klockan är nu 00:41 och jag har precis hängt 2 maskiner tvätt. Fått många punkter genomförda idag. Skönt!

Ibland när man har en massa måsten att ta itu med känns det som man fastnar och trampar vatten. Man trampar och trampar men kommer ingen vart. Men så vips är allt genomfört som man tänkt sig.

Själv har jag alltid små checklistor på allt som ska göras. Och i sinom tid kommer man till slutet av denna listan. Bara för att upptäcka att man börjat skriva en ny. Men utan denna planering och listor fungerar inte min hjärna. Eller så är det något den bara inbillar sig. A ja skit samma , jag gillar att planera;)

Matlistor, inköpslistor..att göra listor. Haha ,många listor blir det.

Men nu gott folk måste jag sova även om jag inte kännt av John Blund sömnsand alls ännu. Sova ensam ,hur kul låter det? Imorn blir det badkalas med massa vilda kids,så bäst att försöka hinna sova några timmar. Och hoppas min väckarklocka Liam behagar sova länge som vanligt.

Natti.

Den som aldrig har tid är den som uträttar minst.