söndag 25 juli 2010

Regnigt och blåsigt väder.

Har lust att läsa bok och softa hela dagen. Men det går inte för sig. Först ska här packas lite reskläder inför 3 dagar i Stockholm. Åker med tåget imorn bitti med mina underbara barn. Där bor vi på Anglé 2 nätter. Shoppar och myser. Jag har aldrig varit på Gröna Lund så det ska bli kul. Längtar ;) Hehe nu börjar min "tuffa" Hotell-höst. (Stockholm, Vejbystrand,Köpenhamn,Stockholm) mm mycket mer hinner man inte med . Ska ju hinna landa mellan varven.

Kommer ju dock sakna min älskling som inte ska följa med. Men det är nyttigt att få sakna varandra också. Ska vara i mitt hus och putsa det lilla sista innan visning i kväll. Under tiden har jag mitt Loppis öppet. Tycker det är så kul.

Nu ska jag läsa lite av era härliga bloggar , sedan fixa frukost tills älsklingen kommer från stallet. Han är och tar ut hästarna.

Tusen kramar till er där ute.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Alltid trevligt om du säger hej;)