tisdag 23 februari 2010

Måndag kvälll.

Bara så där lagom händelserik dag. När jag kom hem från jobbet försökte jag klättra upp på taket och dra ner lite snö. Haha meningslöst när man är sååå höjdrädd. Lyckades väl få ner 2 kvm stor yta. Hmmm ,några kvadrat kvar tihi. Åt hemlagad salami pizza med Rolf när han kom hem. Han var förbi Fritids och hämtade hem Pontus. Min älskade snälling.

Gasa igång tvättmaskinen och tända i pannan, samma refräng varje dag. Bäst att elda på så man slipper se elmätarens blippande sken. Vedhögen börjar tyvärr krympa i en alltför snabb fart. Om jag eldar sparsamt har jag tur om det räcker hela mars månad.

Nu är det dax för lite läxor med Pontus.

"När du trillar ner på någon räcker det inte att säga att du inte kunde hjälpa det, när allt kommer omkring kunde han förmodligen inte heller hjälpa att han hamnade under dig". Nalle Puh/ Winnie the Pooh

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Alltid trevligt om du säger hej;)