tisdag 20 april 2010

Kväller i boet.

Då har mörkret belägrat lilla Anneberg för denna dagen. Blev en skön och roliga dag. Varit ute i trädgården i stort sett hela dagen.

Efter maten åkte min älskling till stallet där 3 av hästarna skulle köras.

Jag väntade in Anna tills hon kom hem efter sitt lastbils jobb. Då tog jag Liam i vagnen och så tog vi med henne på ytterligare en hurtig promenad.

Härligt hoppas jag kan fortsätta vara så duktig. Får passa på dom dagar man kan. Och vädret är ju ingen ursäkt,finns inget dåligt väder bara dåliga kläder. Och nu väntar ju rätt årstid. Jag tycker det är helt underbart att promenera i ett ljummet sommar regn. Då doftar det så gott i skogen.

Nu blir det te med Roffe och flickorna. Har lite online-bingo på gång också.

Tudilu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Alltid trevligt om du säger hej;)