måndag 7 juni 2010

Björn Borg eller Puma.

Tog lite sovmorgon idag. Kunde iaf ligga till kl 7.30 . Då var det dax att äta frukost med Pontus och följa honom till skolan. Hoppas det blir en skön slödag idag. Tänker inte göra för många knop alls. Sitter här o gluttar lite på Nyhets Morgon på kanal 4.
Täkte brygga lite kaffe,men näää tar och snörar på mig mina extremt slitna Björn Borg och tar en lång promenad.
Verkligen hög tid att köpa nya skor,hmmm får ta en sväng till Intersport någon dag kanske. Mm jag är lite fånig eller kräsen kanske det heter,vad vet jag. Köper bara Puma eller Björn Borg. Bra skor tycker jag och snygga.Samma gäller med mina väskor. Har ju lite väsknoja. Haha. Men,men alla har vi våra laster ;)

Oj bra band nu på tv , Johnossi. Får nog bli cdon och beställa lite. Riktigt sköna grabbar.

Som sagt nu tar jag sikte på Bokskogen.

Ha dé, som dom skulle sagt i Norge,haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Alltid trevligt om du säger hej;)