måndag 16 augusti 2010

Inte en millimeter torr..

..nu har det bannemig regnat hela långa dagen. Var uppehåll i Jönköping när vi var där och vände . Men här, inte en chans. Strilar,droppar, rinner ... men jag ger inte vika.

Igårkväll tog Rolf och jag en skön härlig promenadrunda i hyfsad takt. Jag var genom svettig iallafall. Nu ikväll bara måste vi ta en uppföljare ;) Inget regna ska hindra mig.

Men först äta lite hamburgare som darlingen står och steker ;)

Hasta la vista babies, i´ll be back ;)

2 kommentarer:

  1. Regn? Vad är det? Här har solen gassat hela dan och jag måste börja bära vatten till min ynka blomster innan jag sticker iväg...*suck*

    SvaraRadera
  2. Ja jag tror ni fått all den sol vi saknat de sista 3 veckorna. Här regnar allt bort,Björkarna börjar redan gulna.

    SvaraRadera

Alltid trevligt om du säger hej;)