fredag 13 augusti 2010

Lek på hög nivå...

Nu leker jag som bäst. Med nya leksaken;) lyckats få batteriet laddat, ställt in språk.

Ja jag tog faktiskt svenska, tyckte taiwanesiska kändes lite avlägset. Och tiden ställdes även den in på Svensk tid.

Tror Skåne och Köpenhamn har samma tid som Anneberg. Så det ska nog funka på min resevecka;) Värre är det ju med språket men är ju inte dom utan jag som ska ta kort där,haha.

Provade att ta kort på tv,n hehe. Den bilden ska ni slippa ;) Fast här ifrån ser det väldigt kul ut på tv,n. Något friidrotts tjosan på kanal 4. Massa snoppar i trikåer som hoppar ikapp. Undrans om den snopp som skuttar bäst vinner eller hur är reglerna?

Nähä,nu ska jag sova så den här trista fredags kvällen tar slut någon gång. Alltså inte bloggläsandet som är trist utan att vara ifrån älsklingen en fredags kväll som är surt.
Då ska man ju mysa med sina nära och kära;)

Ses imorn,Tudilu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Alltid trevligt om du säger hej;)