lördag 11 september 2010

Inköp och Nytt Projekt.

Ja jag skrev ju igår om våran mypys sköna dag.
Fick ju dock inte med mitt eget underbara inköp. Jag ska nu bära Armbandsklocka hur nu det ska gå. Verkligen inte van.

Men har sneglat på dessa stora klockor länge nu. Igår var det dax och eftersom jag är galen i Rosa ,så blev det såklart en sådan. Superfin;)














Så till mitt länge påtänkta bus-projekt. Jag ska alltså ta detta cd-ställ köpt på IKEA. Skruva bort cd-hållarna på var sida.
















Måla denna fiberduk megakluddig med Akrylfärger.

Hehe, sedan får ni tåligt vänta och se vad det kan bli för konstverk.

2 kommentarer:

  1. Det blir nog ett fint konstverk, men attans vad nyfiken jag blir ;)

    SvaraRadera
  2. Snygg klocka ! Nu blev jag nyfiken ,vad ska detta månne tro bli ? Nilla

    SvaraRadera

Alltid trevligt om du säger hej;)