söndag 12 september 2010

Njuter..

Jaa njutandet fortsätter,nu tv-mys. Mina barn har landat i lyan. Imorn kommer Rolfs barn på plats för kommande vecka. Härligt!

Idag var vi alltså på trav i Vaggeryd,regnet höll i nästan hela tiden och körsvennarna var mer än gråslabbiga av den drypande leranvällingen på banan. Kunde riktigt känna smaken av grus när man kysser en sådan lerhög till karl. Var mer än nöjd med att få ha min karl bredvid mig denna slaskiga dag. Haha.
Och efter deffilering var vi överens om vilka hästar det skulle spelas på i nästan alla lopp. Gött ,jag börjar lära mig den där granskningen ;) Och jadå visst satte vi de flesta av dom också. + i kassan denna härliga dag.

För vad spelar väl vädret för roll när man har trevligt. Absolut ingenting!

Som sagt dax att tända ljus nu. Ha nu en helt underbar kväll ni också, det är ni värda.

2 kommentarer:

  1. Ja, jag har dag nr 2 där jag inte ens har klätt på mig :-D städat och myst med levande ljus! Ha en skön kväll!

    SvaraRadera

Alltid trevligt om du säger hej;)