onsdag 27 oktober 2010

En härligt lagom dag.

Ja denna dagen är nu till ända. Började med rivstarten till Glasmästeriet med bilen . Flickorna gjorde en insats och följde Pontus till skolan så jag hann in till stan och ändå med första bussen tillbaka. Superskönt!

Jag kom hem och satt en lång skön stund med tänt ljus och frukost. Sedan begav jag mig iväg på långpromenad till älsklingen långt bort i skogen där han alltså satt i sin maskin och körde.

En jätteskön tur,med kameran i högsta hugg. Lägger in bilder imorn. På vägen hem hittade jag 3-4 liter trattkantareller. Jag ska göra kantarell-chyttny som ni kan läsa receptet på hos Snäckskalsdalen .

Nu är jag precis hemkommen från veckans fotokurs. Lika kul som vanligt. Nästa vecka är sista gången. Då ska vi ha med och visa några av våra egna bilder. Mohaha läskigt. Får försöka hitta några bra från fotobloggen;)

Nu lite tv sedan nana kalla tomma sängen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Alltid trevligt om du säger hej;)