lördag 23 oktober 2010

Ett Tips.

Ett Tips, som jag varmt rekommenderar. Dom färdiga potatisgratängerna i kyldisken på Willy´s.
Helt sjukt goda. Vi gjorde en sådan igårkväll och till det hade vi färdig grillad kyckling. Kunde det bli smidigare?
Tycker det är helt underbart att någon gång strunta i att vara så präktig och slita i köket som en gnu. Bara för lite fredagsmys. Efter maten (några timmar) glufsade vi i oss en burk med Willy´s Tripplettoglass. Ikväll blir det en burk med Caramelle. Ja vi är inte kloka någonstans,men när vi har egetmys utan barnen står det alltid mumsglass på listan,haha.Så mycket man nu kan kalla det barnledigt ,med 1-2 som alltid är hemma.

Det är nog jag som är skyldig till den dumheten,jag är Glassoman. När Amanda låg i magen åt jag 1 liter glass per dag i 9 månader. Haha det kanske förklarar en del.

Annars händer inte så mycket och det är såååå skönt. Behöver inte ha massa punkter man "måste" klara av varje helg. Tycker det är skönt att tuffa igenom helgen och se vad som blir gjort. Kanske bara slöa och inte göra något alls. Lite svårt dock eftersom min Älskling är en blandras mellan Norrman och Durasellkanin.Både snygg och kaninig;)
 Men det kan vara nyttigt att bara vara och kunna ta det lilla lugna ibland.Det är faktiskt tillåtet. Nu målar han på en säng,och här sitter jag och bloggar. Jag underhåller honom med musik från Youtube,så jag låtsas att jag gör en god gärning (hur faan stavas det g /hj).

Tar en sväng in i fotobloggen m, blir inte klok på nya redigeringsprogrammet. Måste testa mig fram.

Önskar er en supergo kväll alla godingar där ute.

1 kommentar:

Alltid trevligt om du säger hej;)