fredag 8 oktober 2010

Mätta och belåtna..

...sitter vi nu och kollar Idol, Amanda och jag. Älsklingen kollar lite dator 2 meter bort,haha saknar honom;) Han letar efter extern hårddisk på nätet åt mig,för jag ska köpa en ny bara till alla foton.
Och jag som ni märker bloggar lite. Räcker med att lyssna på Idol ju.

Vi har precis ätit oss proppmätta på tacos.Men jag har ju köpt sååååå god glass också som vi måste tvinga ner lite senare.

Imorn lovar dom fint väder och det passar ju perfekt för vi måste se över staketet till dom nya hästarna. 2 stycken 1-åriga hingstar kräver ett bra staket.Och jag är nog lite konstig ,men jag njuter när vi håller på med staket och annat stallfix. Så härligt att jobba och ändå vara nära.

Släpar såklart med kameran , den är aldrig långt borta;)

På eftermiddagen ska jag köra Amanda till kyrkan för hon har övernattning med sin konfagrupp där imornnatt.

Nu får ni ha en superskön fredagskväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Alltid trevligt om du säger hej;)