tisdag 5 oktober 2010

Tisdagstema -Sött

Denna älgbebis är ju så söt.
http://tisdagstema.se/

8 kommentarer:

  1. Ja nog är dom söta alltid djurbebisarna;-)

    SvaraRadera
  2. Sött om något!
    Ha en underbar tisdag.
    Kramen.

    SvaraRadera
  3. Inge bra att du känner så, du får låtsas att det är onsdag i dag också =0) Nilla

    SvaraRadera
  4. Jovisst är de.. de flesta småbabysar både i djur o människovärlden är det sötaste av sött:) Sällan jag ser en älgbabys även innanför staket.
    Ha de..

    SvaraRadera
  5. Ojoj, visst är alla djurbebisar söta!

    SvaraRadera
  6. En härlig bild! Jag vet inte riktigt om jag tycker älgar är så söta annars! jag tycker de ser ganska klumpiga och hårda ut! Men alla djur är söta på sitt sätt! :O)) Fint tolkat!

    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  7. Vilken liten liten sötnos, jag tycker verkligen om älgar, så ståtliga!

    SvaraRadera
  8. Söt kalv. Men mamman är väl så lagom söt? Men det verkar vara stängsel, så du slapp bli jagad antar jag.

    SvaraRadera

Alltid trevligt om du säger hej;)