onsdag 1 december 2010

Nu räcker det!

Nu vill jag inte ha det kallare Tack! Vaknar och kollar termometern.
Just nu har vi här minus 21 grader!!!!! Vart ska denna vintern bära iväg?

Ska vi kanske sova med Termobrallorna på? Det går an denna veckan då jag får ha en björn bredvid mig,men nästa vecka blir det pyamas,fleccemorgonrock och tofflor på i sängen.

Idag blir det först stalljobb, sedan ska jag åka och handla. I mitt lilla hus ska det julpysslas och mumsas lite diverse julgott ikväll. Ska bli sååååå nice!

Tjohopp halva veckan har gått idag är det Onsdag.

2 kommentarer:

  1. Ja nu är det kallt. Kanske blir det som det spåtts kallaste vinter på vad det nu var.....burrr!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack för din kommentar i min blogg! Den värmer kan jag säga. Har lite mkt nu, men kanske ikväll kommer det ett nytt inlägg :)

    SvaraRadera

Alltid trevligt om du säger hej;)