söndag 9 januari 2011

Kul som faan,men ont, haha!

Ja denna helgen blev bättre än jag vågade hoppas. Igår var vi med Älsklingens 2 minsta och mina 2 minsta killar i Lövhult och åkte pulka. Det var lagom mycket folk och grillarna var i full gång hela tiden.
2 härliga grillplatser med stockar runt finns på plats. Bara att ta med kol eller ved.
Det var en kanonlyckad dag och grabbarna tyckte det var bra att jag hittade på detta kuliga.

Mindre bra men förbannat skoj var att jag och älsklingen hade brottningsmatch där i lös-snön. När jag gjorde tredje försöket att få omkull honom utan resultat ,small det till i mitt högra knä. Har röntgat det idag, Ska hållas lindat och fick lite piller som jag inte kommer hämta ut. Men inget trasigt som tur var.
Så nu ska benet vila tills det onda är borta sedan väntar returmatch;)

Välkommen ny följare whatthefuckdotcom.

4 kommentarer:

  1. Hej!
    Tack för kommentaren. Det är egentligen min sambo som grejar med broccoliodlingarna, han satte dem i krukor i våras. Vi hade tänkt sätta ut dem i landet men det blev aldrig av. Nu står de inne i sommarstugan där det är ganska kallt under vardagarna då vi inte är där. Cirka 15 grader varmt skulle jag tro. Vi höjer värmen när vi är där till cirka 20 grader.
    Ha det så gott!

    SvaraRadera
  2. Inte slå darlingen, en del blir straffade med det samma.....skojar! Stackars dig, hoppas du tar väl hand om det nu så det fort blir bra. Härligt att ni hade en så fin dag. Här bara det regnar.
    Agneta kram

    SvaraRadera
  3. Allt har sin tid brukar jag säga. Ja idrotta kan vara farligt - men skit i det. Imorgon är du bra igen:-)

    SvaraRadera
  4. Oj Pulka, det gillar vi!!!

    SvaraRadera

Alltid trevligt om du säger hej;)