torsdag 13 januari 2011

Utmaning 11.

Mina syskon!

Jag har en äldre syster M som är så cool med sin man. I somras gjorde dom en sådan där sak som jag blir avundsjuk på. Inte avundsjuk på det gröna sättet men avundsjuk för att dom är modiga och vågar kasta sig ut i ovissheten. Dom sålde den gård dom bodde på och flyttade till Gotland. Bara sådär! Iof har hennes man tidigare bott på ön så för honom var det inget toknytt. Men bara ide´n att bryta upp bara sådär.
Jag skulle också vilja bryta upp och starta om på någon annan plats. Då gärna Norge.

Min lillasyster L bor i staden Nässjö med sin älskling och deras 2 änglar till barn. Haha, ja dom är fortfarande så där små och söta och snälla. Deras monstertid kommer inte än på några år.

1 kommentar:

  1. Då skulle ju vi två kunna bryta upp och flytta ihop i Norge för till Norge har jag velat flytta i hela mitt liv. Nu bor jag ju inte så långt från gränsen så jag kan åka dit titt som tätt, men att få bo i ett av världens absolut vackraste länder hade varit något det...ojojoj!
    Kramar

    SvaraRadera

Alltid trevligt om du säger hej;)