måndag 17 januari 2011

Utmaning dag 15

Mina drömmar!

Ja dom kan man gå in hur djupt som helst på.
Men jag har lärt mig att man inte ska ha så stora drömmar. Man blir mindre besviken då.
Låta dagen komma som den är och titta nyfiket hur den ter sig.
Visst har man några stolpar i kalendern,men det är inga drömmar. Det är det som kallas måsten.
Jag har en vision om hur jag vill att framtiden ska se ut. Jag jobbar för att en del av det ska kunna ske rent ekonomiskt. Dom stora drömmarna kan man inte styra så mycket över. Dom får ödet bestämma över. Och den dagen det är dax vet vi hur det blev. Vad ? det märker ni då;)

2 kommentarer:

  1. Men visst är drömmar, speciellt dagdrömmar sköna att ha :-) Natti natti!

    SvaraRadera
  2. Ja, det märker vi då. Fram till dess njuter vi av dagen. :)

    SvaraRadera

Alltid trevligt om du säger hej;)