fredag 21 januari 2011

Utmaning dag 19.

Det här ångrar jag.

Ja det finns väl mycket. Men jag kommer inte på något specifikt.

Men en sak som just nu är i ropet då jag räknar points är väl alla andra gånger jag lyckats gå ner i vikt och då pratar vi inte några kilo utan måååånga kilo. Och varje gång slarvat och plopp,plopp,plopp gått upp alla igen + moms. Jag ångrar bittert att jag låtit det hända gång på gång.

Om denna gången blir annorlunda kan man ju inte sitta och lova. Men visst vill jag hålla mig nere om jag väl når målet igen. Denna gången ska jag inte sluta gå till viktväktarna iaf. Om 3-4 månader kanske jag dock inte går varje vecka men jag ska absolut fortsätta där någon gång i månaden. För denna gången ska jag nå slutmålet. Och jaaa jag ska då göra allt för att stanna där. Tänk om man lyckas bli Guldmedlem, då har man gratis medlemskap resten av livet.Och då måste man visa sig på minst en vägning  var 10e vecka och då såklart hålla vikten. Det hade varit en bra grej det;)

1 kommentar:

  1. Det brukar inte vara det svåraste att gå ner utan det är ju att hålla vikten sedan. Tänk så lätt det är alla gånger man går upp igen och då mer än vad man vägde innan. Försöker hitta en livstil som gör att jag ska hålla mig kvar på den nivå jag vill.
    Trevlig helg!
    Kram Ullis

    SvaraRadera

Alltid trevligt om du säger hej;)