måndag 24 januari 2011

Utmaning dag 22.

Det här gör mig upprörd.

Vet inte om det kallas att vara upprörd,men jag tycker inte om folk som inte tänker och agerar på eget intiativ. Utan låter sig styra av andra. En vacker dag kommer man  fram till vad som blev fel. Men den dagen kan det vara för sent.

Lev nu och idag, det är här och nu som gäller. Inte det som var då och inte det som är en annan dag. Stanna upp och observera livet runt omkring dig. Vad ser du ? Vad känner du? Känner du någon doft? Är det något som låter?
Här och nu!

2 kommentarer:

  1. Jag ser hur Spöket (katten) ligger och sover längst in under trappan, typ det enda stället i huset där han får vara ifred ;)
    Jag känner älsklingens armar runt mig när jag blundar :)
    Jag kan känna doften av en nybadad Noah :)
    Jag kan höra hundarna i huset brevid som är ute och busar :)
    Mina observationer här och nu ;)
    Kramisar!

    SvaraRadera
  2. Härligt Ninis du har verkligen fattat det där;)

    SvaraRadera

Alltid trevligt om du säger hej;)