torsdag 27 januari 2011

Utmaning dag 25.

En första..

Verkligen klurigt att komma på vad jag ska skriva här. Men kan ju då berätta om en riktigt annorlunda kommentar jag fick igår till inlägget Det här får mig att må bättre.
Personen ville såklart vara anonym och hade åsikter om min människosyn och frågade varför jag bara tar och inget ger. 
Hur kan en människa som aldrig träffat mig veta vad jag ger. Om "han" kände mig skulle han skämmas över att ens tänkt de orden. Jag kan tala om och min omgivning skulle hålla med att jag ger mycket mer än jag kräver tillbaka.

Så kan man tolka temat En första. För det var en första dum kommentar som jag självklart raderade. Som jag skrivit innan så raderar jag all negativ energi från min tillvaro. Här finns bara plats för äkta härliga människor som jag möter dagligen i bloggvärlden. Jag får sådan inspiration och glädje av alla era fina bloggar.
Det är ett rent nöje att sätta sig med en kopp kaffe och sjunka in i havet av bloggvänner.

2 kommentarer:

  1. Men vad konstigt att lämna en så'n kommentar utan att visa vem man är???

    SvaraRadera
  2. En stor kram till dig!!! Bara att radera och strosa vidare. Finns så mycket kul att istället fokusera på. :-)

    SvaraRadera

Alltid trevligt om du säger hej;)