torsdag 24 februari 2011

Snart!

Ja väldigt snart har jag en 3 dagars lång helg för mina fötter. Ska bli sååå skönt med ledighet i dagarna 3.
Inte för det finns något som heter ligga pladask hela tiden hade varit underbart .
Imorn ska jag hjälpa min älskade mor i badet på rehab med skruttfoten;) efter det blir det simma med bästa Maia. Gött börja helgen med motions-sim.
Mys SKA jag ha imornkväll med godaste älsklingen i världen.
På Lördag har jag bokat bord på Loppis på dagen,håll tummarna för att jag säljer massor.
Och på kvällen hoppas jag vi åker med vänner till Skövde på Dansbands festivalen och dansar röven av oss i 4-5 timmar. Söndag vill SKA jag ha sovmorgon. Hoppas kan man ju alltid.

Nu ska jag sätta mig och göra en inköpslista med Mumsig och gottig mat för de 3 dagarna;)
Tror bannemig det blir en flaska vin också.
Ska försöka ta bilder från helgens alla påhitt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Alltid trevligt om du säger hej;)