tisdag 15 februari 2011

Tänk va?

Vad man kan hinna på en och samma dag! Frukostmys,p-möte, göra stallet, åka till stada och jaga mini drivhus. Faan visste att jag glömde något,skulle lagt frön i blöt innan jag for till jobbet.
Pratat bort en stund med lilla mamma, ytterligare ett möte som inte blev något möte;), hem en stund. Fick 5 minuter över eftersom jag glömde fröna. Så jag hann såga till delar till första fågelholken.

Nu sitter jag på jobbet och ska läsa runt hos er.

Alltid lika trevligt. Vad har ni hittat på idag?

3 kommentarer:

  1. Andra dagen på praktiken idag och jag är helt slut i huvudet ;)
    Väl hemma efter 30 minuters motvind idag igen blev det mat. Stekt falukorv och hemmagjord mos och till efterrätt semla. Kolla gärna bloggen där lillprins är på film :)

    SvaraRadera
  2. Här har man packet upp 2 pallar med varor så det känns i kroppen att man burit hela dagen, kramen

    SvaraRadera
  3. Det är problem med att lämna kommentar hos dig, vet inte om den gick fram, här har man packat upp massor utav varot så det känns i kroppen ikväll, kramen

    SvaraRadera

Alltid trevligt om du säger hej;)