onsdag 13 april 2011

Själv är bäste dräng.

Det har knåpats och stretats hela dagen. Jag har njutit av energin som flödat. Stegräknaren visade på strax över 12 300 steg av jobbsteg i trädgården idag. Det är inte lite det;) Jag har apat efter tips i Hem &Trädgård. Yxade till massa lite grövre pinnar. Slog ner dom med ca 20 cm mellanrum i en cirkel. Satte en pinne i mitten med snöre och måttade runt så det blev en jämn och fin cirkel.


Sedan var det bara att klippa mindre gärna långa pinnar och börja fläta. Runt,runt,runt. Och se jag är helnöjd med resultatet. Här ska det nu bli som en liten kulle i cirkeln där jag ska ha mina pumpa-plantor.
Jag gjorde även 2 mindre rundlar runt ställningen där jag ska ha Jumbo-björnbären och Loganbären.
Oj vad jag kommer sova gott inatt. Imorn, ja då fortsätter jag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Alltid trevligt om du säger hej;)