måndag 23 maj 2011

Hunnit massor och alldeles för lite.

Oj vilket väder vi fick! Hela helgen har det strålat av solen. Det satte sina spår igår kan jag säga. Jag och äldsta dottern stod och sålde på loppis. Med ansiktet mot solen i 5 timmar. Ja ni kan ju själva förstå hur jag såg/ser ut. Men blir ju brun när det röda lagt sig så får vällan vara nöjd.

Men nöjd med resultatet efter loppisen är jag inte. Förmodligen tack vare vädret så var det en usel loppisförsäljning igår. Knappt något folk alls. Och jag som hade hopp om att bli av med massa saker. Bättre lycka nästa gång hoppas jag.

Efteråt igår for älsklingen och jag till vänner i Bottnaryd. En mycket trevlig stund blev det. Hoppas på en retur med grillning mys och övernattning;)

Denna veckan innebär massa städning och finlir inför Amandas Konfirmation på söndag.

Tjohopp idag är det måndag och en helt ny vecka är igång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Alltid trevligt om du säger hej;)