torsdag 5 maj 2011

Strålande sol!

Härligt att vakna och se hur solen går up på en klarblå himmel. Det inger hopp. På bilen är det ett lager frost som ska skrapas bort innan jag kan lämna jobbet. Hoppas solen hinner göra halva jobbet.

Äta en sund frukost med tända ljus i lugn och ro med Pontus. Sedan gå med honom till skolan.
Hem och skura sista halvan av altangolvet så är det torrt och klart till imorn.

Jag hade hunnit massor hemma idag men jag ska faktiskt rymma hemifrån. Jag ska ta med mig min kära Farmor på PelargonMuseét i Bodafors. Jag hoppas innerligt att man kan få köpa sticklingar där också.
Efter det besöket åker vi och äter lunch tilllsammans och bara myser en stund.

Se nu till att ni får en bra dag. Det ska jag försöka med.

1 kommentar:

  1. Här stiger solen också, men dimman ligger tjock. Men den försvinner väl tids nog. Pelargon museeum låter spännande....
    Ha en fin dag!
    Kram Pia

    SvaraRadera

Alltid trevligt om du säger hej;)