torsdag 25 augusti 2011

Kan det vara möjligt?

Att det redan är Torsdag?
Ny dag med massa skoj på schemat. Nu på förmiddagen fara bort till Blomkärringen.
Och förlusta mig i hennes trädgård;) En härlig människa som kan så mycket om trädgårdsväxter.

Hem en stund för att sedan besöka en jobbarkompis.

Packa ska jag visst hinna också. Men ja, hur mycket kan man behöva för 3 dagar.
 Bör gå snabbt att packa.
Jag inbillar mig att jag denna gång ska packa enbart i en ryggsäck.
 Hehe,ska bli intressant och se om det kan lyckas.

Återkommer med lägesrapport;)

1 kommentar:

  1. Vad fint du har! Överallt!:)tusen tack för titten.Nu har jag din blogg i favoriter och tänker titta på den när jag behöver inspiration till min egen pytteölilla täppa vid radhuset:)
    Mvh Bärfisen på Allt om trädgårds forum..dvs maria Thor egentligen.

    SvaraRadera

Alltid trevligt om du säger hej;)