fredag 14 oktober 2011

I fas.




JA ibland förvånar man sig själv.
Jag har tänkt jag har massor kvar att göra i trädgården.
Tog en runda med kameran innan jag satte fart.
All bråte som jag så duktigt strött omkring, plastkrukor,mm..
har nu samlats i garaget.
Nää inte snyggt samlat,men där kan jag nu städa och fixa på kvällarna när det är mörkt.
Där finns ju lyse.
Visst har jag ris kvar att köra i kompostkvarnen.
Men när jag bäddat över alla rosorna det lager granris jag tänkte så insåg jag plötsligt!
Jag är i fas med tiden.
Nu har jag gjort allt som måste göras.
Det som sker nu är bara bonus. För det är ju ingen världskris om lite ris blir kvar till våren.
Lite konstig känsla att helt plötsligt ha hunnit alla de där måste sakerna.

Så vad göra nu?
Hehe,går väl ut och fixar lite Bonus-Fix;)
Vitlöken, tex;)

1 kommentar:

  1. Vackra bilder!
    Det var den rätta dagen för frotsbilder.
    Ha en skön helg
    Annika

    SvaraRadera

Alltid trevligt om du säger hej;)