onsdag 5 oktober 2011

Så här gör jag.

Från Baronessan har jag hämtat denna frågeslinga.




När ingen ser/hör mig så: Så sjunger jag så högt så jag överröstar bilen. Det är där jag sjunger som mest.

 Jag går aldrig hemifrån utan: Min mobil.

Min blogg heter som den gör för att: För att jag försöker leva av det som är positivt. Stort som smått. Att hänga upp sig på småsaker och slösa energi på negativa saker är något jag övar så gott som varje dag. Sådant som ger negativ energi sorteras bort.

Om jag vågade skulle jag:  Förverkliga någon av alla drömmar.
Om tio år kommer jag att: Förhoppningsvis genomfört någon av drömmarna jag nämner ovan.


Ta den här och sprid den vidare men tala om för mig så jag får veta vad ni svarar.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Alltid trevligt om du säger hej;)