onsdag 30 november 2011

Uppdatering krävs.

Ojdå, jag har inte hängt med i nuheterna känner jag. Haha, ojdå såg ni min felskrivning?
Nuheter.. men varför inte ? Dom rapporterar ju faktiskt om nuet.
 Ruggigt vad det blåser. Hörde något om ännu en storm.
Kan det vara så?
Får nog uppdatera mig lite trots allt.

Igår på jobbet fick Tomten ligga i påsen och vila. Det blev till att börja på raggsockar till min lillasysters lilla Linneá. Och hallå..jag stickade så jag glömde tiden helt. Halv 1 la jag mig och då hade jag hunnit göra första sockan helt klar;) Dom blir väldans fina trots att det är restgarn.

Jag tror minsann jag börjar på nr 2 när jag kört Pontus till skolan. Får bli kaffe och tända ljus och handarbete. Kanske får Herr Tomte ett huvud idag,hans luva är snart klar;) Göttans!

1 kommentar:

  1. Oj här stickas det! Kul när man kommer igång å allt går bra.... min stickning brukas få repas upp efter några varv och börjas på nu kula, förstår inte riktigt det ;)! Kram Iréne

    SvaraRadera

Alltid trevligt om du säger hej;)