torsdag 8 december 2011

Barnsligt jag vet!

Ja jag har barna sinnet kvar. Därför blev det en väldigt busig stund i soffan hos älsklingen medans barnen var på scouterna. Nä jag menar inget censurerat vuxen bus. Utan värsta brottnings matchen på barns sätt.Haha!
Jag vet inte vem som vann. Jag tror han gav sig. Det kan vi väl låtsas iaf. Mina nylon strumpbyxor är dock ett minne blott;) Kanske ska reklamera dom, tål ju inget alls!!!
Nu får vi skärpa till oss,snart kommer barnen tillbaka. Nog för att dom är vana vid våra små ryck,men har hästen kvar att natta och så en sväng till staden för att handla lite smått.

Där försvann den dagen.

1 kommentar:

  1. Klart man ska vara glad att man har barnasinnet kvar:) Hoppas du kan reklamera strumpbyxrna;) Ha det gott/Monne

    SvaraRadera

Alltid trevligt om du säger hej;)