fredag 16 december 2011

Camilla Plum=Äckligt!!!!

Fy f..n vad vedervärdigt ofräscht!!!
Laga (slafsa) ihop mat iklädd vad???
Stickad långärmad tröja. Och vad ser man???
Ärmen släpar i köttet, i degen...och sen då.
Jo hon är ute på gården i samma tröja och matar grisar. Fyller på fågelbordet där tröjärmen släpas.
Matar och klappar en kossa och även där släpas tröjärmen mot kossan.
Tillbaka in i köket och fortsätta laga mat med samma slafsiga tröja.

Nej fy fanken för sådan TV. Usch och blä!!!

Nu fortsätter vi slå in julklappar och myser.

2 kommentarer:

  1. Det låter verkligen inget vidare:( Tror att jag har sett det en gång och jag reagerade faktiskt på hennes klädsel den gången när jag tänker efter. Tyckte lite att hon såg ut som en "baglady" ;) Det är ju inte speciellt hygieniskt att låta kläderna släpa i både fågelskit (troligtvis vid ett fågelbord) och annat äckligt och sedan röra i maten. Vi får helt enkelt skippa det programmet Fia och se på något trevligare:) Ha det gott/Monne

    SvaraRadera
  2. Ja tacka vet jag trädgårds program,laga mat kan jag själv;)

    SvaraRadera

Alltid trevligt om du säger hej;)