onsdag 4 januari 2012

Antirynk kräm.


Ja det är bara att inse.
I februari fyller jag år!!!
Sedan ska man väl börja krisa då.
Hela sista året innan livet börjar som vissa säger.
För visst är det så att livet börjar vid 40?
Oki, som sagt då har jag ett år kvar.
Men man kan verkligen undra om det inte är 90.
Alltså ,på mornarna vågar jag inte ta en närtitt i spegeln.
Där är en konstig blek glåmig tant med 100 rynkor runt varje öga typ.
Så igår när jag fick en stund över,
hoppade jag in på Lindex.
Har ett väldigt bra plastkort med +siffror där.
Lindexkort heter det ;)
Jovisst ser du,på mitt kort är det +.
(hoppas inte flickorna läser här idag)

Så igårkväll började jag det nya livet.
Här ska prepareras anti-skrynkel-créme.
Dagcréme,ögoncréme och nattcréme.

Hehe, får se hur länge jag orkar klena innan jag tröttnar.


1 kommentar:

  1. Jag är skeptisk. Särskilt när man ser reklam på TV när de som smetar på sig produkterna är typ 18. Att livet börjar efter 40 beror förmodligen på att man inte bryr sig så jäkla mycket om rynkorna längre :) I.a.f. var det så för mig. Nu har ju jag passerat både 40 och 50 med råge och består i stort sett bara av rynkor, men synen blir ju sämre också och tack och lov för det :)

    SvaraRadera

Alltid trevligt om du säger hej;)