onsdag 11 januari 2012

Utlottning för att hedra den nya säsongen.

1a pris :

1 st kryddsax

Småbladig Basilika "Balkon star" från Lord Nelson

Akleja Blandade frö från min trädgård
Dahlia Mörk Röd frö från min trädgård
Vallmo blandade färger frö från min trädgård
FjäderVallmo oxblod frö från min trädgård.


2a pris:
Akleja blandade frö från min trädgård
Vallmo blandade frö från min trädgård
FjäderVallmo Oxblod frö från min trädgård
Dahlia Mörk Röd frö från min trädgård


3e pris:
Vallmo blandade färger frö från min trädgård
FjäderVallmo oxblod frö från min trädgård
Akleja blandade frö från min trädgård.


1 lott lämna kommentar
2 lotter +  länka till utlottningen på din blogg
3 lotter + bli följare.

Dragning sker kvällen den 22 Januari.


14 kommentarer:

  1. Kul med en utlottning;)min vana trogen nöjer jag med en lott:) Ha det gott/Monne

    SvaraRadera
  2. Jag skulle jättegärna vinna dina frö.
    En lott till mig.
    Tack för en bra blogg.
    Kerstin

    SvaraRadera
  3. Niiice! Jag blev ju följare tidigare idag, så jag tar genast två lotter!

    SvaraRadera
  4. Monne måste ju rätta dig,blir ju 2 lotter du är ju redan följare;)

    SvaraRadera
  5. Klart jag gärna vill vara med, fixar länkningen strax. Vill också tacka för din värmande och stöttande kommentar. Tyvärr kan jag inte spärra någon från att beställa. Har heller ingen spärr på bloggen, men personen har mest skickat mail och gjort luftbeställningar.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  6. Rolig tävling!
    Jag är med och deltar med en lott!
    Kram Cassandra
    canicos@hotmail.se

    SvaraRadera
  7. Jag tar en lott :-)
    Ha det bra,
    Paul
    anxiety_@hotmail.se

    SvaraRadera
  8. Hejsan. Vilken kul utlottning. Jag länkar + att jag lägger mig som följare = 3 lotter.

    Kram

    SvaraRadera
  9. Hej, prövar lyckan i din utlottning, är redan följare och länkar till min logg så det blir visst 3 lotter, tack!
    Kram Maja

    SvaraRadera
  10. Jag vill gärna vara med i din utlottning med en lott :-)

    Elisabeth
    psychedelic6@gmail.com

    SvaraRadera
  11. Hej
    Kul med frö utlottning så här på nya året. Snart dags att sätta igång.
    birgitta.55@hotmail.com

    SvaraRadera
  12. Halloj,det var en härlig utlottning,så den vill jag vara med på och tar tre lotter...;)))

    Kram och ha en ljuvlig fredag/Annelie

    SvaraRadera
  13. Phu! Tur att jag hann hit i tid! :) Annars hade jag ju helt missat denna chans. Jag deltar givetvis med 3 lotter.

    SvaraRadera
  14. Så kul med utlottning av frön från din trädgård! Jag är gärna med och hoppas förstås på vinst. ;-) Jag länkar och följer dig redan via min blogglista, så det blir väl 3 lotter...?

    Januarihälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera

Alltid trevligt om du säger hej;)