söndag 1 januari 2012

Världsrekord?

Kan det vara så att jag satt det just nu denna kväll?
Bara en timma innan tolvslaget satte jag nämligen här vid datorn och knappade iväg en enormt lång frö-order till Impecta. Vågar inte ens nämna summan. Det är nog den längsta och sista fröordern dom fick 2011.
Vad glada dom ska bli på måndag när dom har lite att pyssla med.

Hmm... måste komma ihåg att be älsklingen sätta upp alla lysrör i källaren.
Hmmm...när jag handlat hem dom. Det lär ju gå åt ett gäng.

Är det någon som vill se en lista över allt jag beställt frö till?


Gott Nytt År på er. (fröår)

2 kommentarer:

  1. Det låter ju jättespänndne med alla fröer! Tänk, sen när de kommer med posten!!!!
    Ja, god fortsättning på nya (frö)året!
    Lisa

    SvaraRadera
  2. Det händer andra än dig, så känn dig inte så syndig. Jag tycker alltid det blir mycket mer än jag bestämt i förväg.

    SvaraRadera

Alltid trevligt om du säger hej;)