onsdag 21 mars 2012

Äntligen de bilder Telia vägrade mig igår.

Svårt att få till ljuset,men längst ner vid pinnen mot marken börjar nu
Hemerocallis "Stella D´Oro" spira.


Här Hemerocallis "Pardon Me".

Hemerocallis "Serena Madonna".


Taklök.


Stockros (namnlös)


Ett planteringstråg fullt av BorstNejlika.
 Ligger gömt i en lövhög men ska snart planteras ut när det går att gräva.


Flocknäva. Just nu i "väntrummet"


Min efterlysta Vitlök som jag glömde vilken bädd jag satte den i.
Nu vet jag;)


Vit BrunNäva.


Viol EB.

Blir intressant om man kan följa upp detta inlägg lite senare.


1 kommentar:

  1. Härligt när man ser att de kommer:) Snart ska jag ut till dagens renspass i rabatterna, kommer säkert att hitta ännu fler växter som tittar fram än jag gjorde igår:) Ha det gott/Monne

    SvaraRadera

Alltid trevligt om du säger hej;)