fredag 9 mars 2012

En ljusnande dag.

Det var ljummet i luften idag när vi åkte till fritids, Pontus och jag.
 Snön som föll igår smälter undan snabbt idag.
Jag bytte sedan snabbt om och for till stallet för att städa efter Lokes nattlogi.
Mera mumma till trädgården.
Nu har jag städat av här hemma för att kunna ta helg. Eller ja det är ju helg även om jag har 2 kortpass på jobbet. Men trivs man med sitt jobb så gör det inget alls.
Och imorn kväll blir det förmodligen till att svänga dom lurviga igen på pigalle.

Lite smått och gott som sker under dagen och massa mys önskar jag mig ikväll.
Hoppas kan man ju alltid.

Kram Alla.

1 kommentar:

  1. Möter man sin dag positivt så brukar det bli bra, och du verkar ha positivitet så det räcker:)) Ha en härlig helg/Monne

    SvaraRadera

Alltid trevligt om du säger hej;)