onsdag 7 mars 2012

In the mitten of the vecka.

Japp. Redan Onsdag idag. Jag sitter nu i lugnan ro med min frukost.
Strax häller jag upp det väldoftande kaffet och läser runt hos er. Kan man få en skönare start på dagen?

Efter det får det bli en runda till stallet och städa efter Lokes natt i boxen. Hehe..tar med mig krutet hem för här ska det växa så det knakar i år , hoppas jag.
Har 10 fröpåsar att så också. Sedan jäklar är jag i fas med alla fröpåsar.
Bara det svåra kvar. Att få allt att ta sig och växa sig fint.

Och framför allt hålla fingrarna i styr i affären så det inte blir fler fröpåsar. För jag behöver inga fler....tror jag:)

Någon mördeg kanske det blir gjort, så jag kan baka några kakor imorgon.
Ska till underbara människor i helgen som kanske vill ha en burk eller två.

Ska nog få denna dagen att gå också.

Vad ska du hitta på?

2 kommentarer:

  1. Här blir det också kaffe alldeles strax och frukost;) Ska bara kolla datorn lite först:) Ha en riktigt god dag/Monne

    SvaraRadera
  2. Tack för den trevliga kommentaren hos mig! Välkommen som följare! Lägger också in mig som följare hos dig!

    Har massor av fröpåsar, som legat lääänge, men nu har jag bestämt mig för att försöka så några - hopps jag. ;-) Fast idag skyller jag på förkylningen....

    Ha det gott

    SvaraRadera

Alltid trevligt om du säger hej;)