söndag 15 april 2012

Välkommen härliga vååår!

Ja dagen den försvann. Vädret har varit skönt och vårlikt. Medans älsklingen tränade pållan idag tog jag en promenad runt den slinga han kör på. Härlig natur och fågelkvitter.
Jag gjorde ett fynd som visade sig "skapa ringar på vattnet" kan man säga, vad ska jag försöka hinna visa imorn.
Kvällen avslutades med att Samhällsföreningen i Flisby hade anordnat dans i en lokal mitt i byn.
Så vi har virvlat runt i bugg hela kvällen.
Kommer alltså somna jättegott om en stund.

Ha det gott/Fia.

2 kommentarer:

  1. Låter spännande med ditt fynd:) Hoppas att du kan visa vad det är, nyfiken som jag är:) Ha det gott/Monne

    SvaraRadera
  2. Dansa bugg har jag älskat i yngre dagar, men min kropp gillar inte sån´t längre.
    Gläds åt att du är ung! :-)

    SvaraRadera

Alltid trevligt om du säger hej;)