fredag 11 januari 2013

Lugn fredag innan jobbhelg.

Igår blev det utflykt till Mullsjö.
Vi hälsade på min äldsta dotter som hade utställning på sina foto hon tagit analogt och framkallat i mörkrum.
Coolt!

Det var kompis Cidde och jag .
Vi stannade över lunchen.
Så supergod mat dom har på denna folkhögskola.
Egen kock , det säger ju allt.
Vi fick med oss hönan hem.

Nu har jag,hon och hennes pojkvän suttit och slötjötat i köket hela förmiddagen.
Vi tog en skön sovmorgon.
Jag var bara uppe tidigt och fick iväg Pontus till skolan .
Sedan kröp jag ner igen.
Helt underbart med sådana dagar.

Ute har fåglarna fått mat och kvittrar nu glatt och mumsar.
Stora snöflingor vräker ner från himlen.

Typiskt inne-mys väder.

I helgen blir det  lördag jobba heldag + dansa 20 - 00.
Söndag jobba halvdag dansa + 17.30-21.30.

Gissar att helgen går fort.

2 kommentarer:

  1. Skönt med sovmorgnar ibland:) Här kommer helgen att gå superfort eftersom vi ska till Varberg och "Trädgårdsfest mitt i Vintern" :) Ha det gott/Monne

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det låter trevligt Monne gissar att det blir lyckat:) kram/Fia

      Radera

Alltid trevligt om du säger hej;)