tisdag 2 mars 2010

Ännu en jobbdag;)

Ännu en jobbdag till ända. Förmiddagen var lång ,förstår inte varför jag inte gillar tisdagar. Vi kommer helt enkelt inte överens. Men jag vinner alltid, till slut tar ju även den dagen slut.

Blev ett par timmar i Jönköping med lunch på en restaurang jag varmt kan rekommendera Liban Deli på Barnarpsg 29 i Jönköping. Helt i min smak, sitter fortfarande stoppmätt nu när klockan är 20.54 och vi var där och åt ca 15.30. Hehehe näää jag åt inte som en häst. Och enligt viktklubb ska jag äta en gång till idag,men det är bara o glömma. Får bara ner mitt kvälls te ;)

Blev ingen mer puss av darlingen idag heller,sån´t är livet när det rusar förbi i 200 km i timmen.
2-3 pussar i sömnen tidigt,tidigt sedan vänta till nästa morgon lika tidigt. Fantomen är hård mot dom hårda. Men vi har levt så här nu lite mer än ett år,så ska nog gå ett tag till. Än så länge ser vi tyvärr inte ens slutet på detta tråkiga särboendet. Men någon dag kanske det blir av,den som lever får se.

Sitter här med ett tänt ljus och lyssnar på ljuv panflöjts musik. Uuuuuderbart!
En kopp kvälls te får duga,hade ju hellre haft ett glas rödvin,haha.Då hade det varit perfekt!

Natti alla där ute .

Den drucknes tal är den nyktres tankar.