onsdag 24 mars 2010

Kväller i stugan.

Då var dagen snart slut. Eftermiddagen gick för snabbt, vill hinna mer än man gör.Och ha energi till mycket mer också.

På kvällen åkte Emelie ,Pontus och jag till min mor o far i Nässjö. Där grattade vi min pappsen som fyller år imorgon. Vi åt god mat och pratade massor;) Jag hade data lektion med mor som ska lära sig internet bank. Haha det var på tiden, jag satt bredvid medans hon fick mata in räkningar. Så småningom ska hon lära pappa,haha vad duktiga dom är. Amanda var inte med för hon var hos sin pojkvän.

Nu ska jag få Pontus i säng och killa lite hår, det älskar han. Sedan ska jag måla lite i köket, det jag skulle gjort innan idag. Hmm slöade ihop totalt tyvärr. Ajsingbajsing då får man inget gjort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Alltid trevligt om du säger hej;)