fredag 26 mars 2010

Njuter..


Med fantasi skapar man dom roligaste presenterna. Blev ett påsk-ägg med godis,ett ljus, kex och olika ostar inslaget i celofan. Till en farmor kan man inte köpa massa pynt och kraffs,dom har ju allt dom behöver. Roligare att köpa något som kan ätas upp. Och vad passar då bättre än detta när det vankas fredags mys.

Dagen har hittills varit som jag hoppades, hänt så lite som möjligt. Har suttit en timma i solen, äntligen är det time att sola,sola,sola. Är ju bara så underbart. Tänk i sommar . Då bokar jag barnens studsmatta och sedan solar jag i flera timmar,det är sååå skönt. Jag kan ligga i flera timmar utan vidare. Nu softar Pontus och jag i soffan med lite tv. Slöar tills Emelie kommer hem från skolan, därefter blir det dax att fara på farmors lilla kalas.

Det viktigaste är inte att vinna utan att kämpa väl.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Alltid trevligt om du säger hej;)