måndag 5 april 2010

Snabbis.

Bloggar en snabbis så ni vet att jag lever. Är hemma i mitt hus efter en helg i Flisby. Här är så kallt så katterna vill gå ut,haha. Pannan har varit avstängd hela helgen. Brrrr... nu eldar jag för fullt i pannan så om en timma ska det nog gå att ta av tofflor och tröjor. Här blir det fullt hus inatt när jag tyvärr inte får vara hemma . Jag ska jobba inatt men Pontus ,Emelie ,Mojz, Amanda och Cassandra sover här hemma. Och Rolf också som får hålla koll på alla vildarna. Haha stackarn;)

Bloggar vidare från jobbet senare,då kanske jag kan komma på mer att skriva om. Just nu bara njuter jag av helgen som varit. Vi har bara slappat och myst,tyvärr ätit för mycket. Hade ju liksom laddat med det mesta i svulle väg;)

Nu ska jag strax åka med Rolf och hjälpa honom i stallet. Borsta av chippan, hon är helt täckt av lera. A dom är ju ganska leriga allihop nu i detta kläggvädret. För säga till dom att idag är det kladdigt ,då får ni inte rulla er funkar liksom inte,haha.

Ingen människa är fri som inte är herre över sitt eget sinne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Alltid trevligt om du säger hej;)