torsdag 15 april 2010

Snart natt..

Usch fy och tvi, vill åka till Stockholm och jobba och vill stanna hemma. Kommer ju sakna min Älskling sååååå. Barnen ska vara hos min mor o far och där har dom det alltid bra och jag kan vara lugn för jag vet dom trivs där.

Men skönt och kul att komma iväg några dagar så här mitt i all vardag. Det är då man uppskattar det man har hemma på ett annat sätt. Får vara borta ett tag och längta hem.

Tror jag fått med allt som skulle med. Haha godiset är packat i alla fall. Bara datorn kvar att stuva ner.
Och imorn försöka komma upp så jag hinner äta frukost och fixa reskost.
Resväskan väger bly, kan bero på att jag alltid handlar godis och bubbelvatten innan. Orkar inte spring och leta efter det när vi kommer fram. Men tungt blir det.

A nästa gång jag skriver sitter jag nog hotell sängen och päser. Ha det gott tills dess.

Bättre älskat och förlorat än att aldrig ha älskat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Alltid trevligt om du säger hej;)