tisdag 11 maj 2010

Sooool !!!

Jippi, solen skiner från en nästan klarblå himmel. Jag sitter såklart i solen och njuter så ofta jag kan. Och just nu kan jag det. Tog m mig datorn ut för att slänga in några rader snabbt. Längtar efter semester nu. Men samtidigt inte ,vill att Maj månad ska vara lång så man hinner njuta av allt som knoppas och börjar spira.

Idag ska jag ta det lugnt,inte hitta på något särskilt. Tar det imorn när jag är helt ledig.

Nu är det bara 3 veckor o 2 dagar tills nästa resa i jobbet. Ska bli gött att komma till havet. Haha jaa denna gången ska jag försöka hinna se havet ;)

Men först tar vi en dags tur på Lördag. Bussresa till Västervik ;) ska bli trevligt.
Ska bli mycket intressant att få åka med den omtalade Ädelforsbussen.

Våld är den enfaldiges sista utväg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Alltid trevligt om du säger hej;)