tisdag 1 juni 2010

Home sweet home.

Äntligen bara hemma resten av dagen. Kanske ska ta tag i att packa inför helgen kanske. Måste ju även packa åt Pontus . Haha skjuter alltid på det in i det längsta. Men varför stressa? A tar det sen;) Ska försöka hinna städa bilen idag också. Haha fy faan vad skitig den är invädigt. Har inte blivit dammsugen på ett helt år. Usch och tvi fattar ni vad grus det är. Upptäckte tom,ett par strumpor på golvet där bak idag. Imorn kväll ska den lämnas in på reparation och då kan det ju vara på sin plats att ha den städad så man slipper skämmas. Jupp får ta det efter middagen.


Blir Ris och Korv Stroganof här idag. Väldigt intressant läsning va? Beror väl på kanske vem du är som läser.

Ja det varierar säkert från dag till dag. Men har ju några fasta besökare , en del vänner ,en del nya läsare och jaa + ni andra. Ni får själva lägga er i det facket som passar bäst. För några ovänner har jag inte. Nää inte en enda. Jag har mina vänner och bekanta,familj och underbara människor omkring mig. Några andra existerar inte. Helt sjukt underbart !

Som tex dom härliga töserna jag bubllat bort någon timma med idag. Så härligt att träffas och bara låta tiden gå. Och i helgen får Maia och jag fortsätta babla och hihi vara busiga.

Nu vet jag faktiskt inte riktigt vad jag ska hitta på. Finns alltid något att göra,men varför ska man alltid vara duktig. Har jag inget behov av. Jag vet vad jag kan och vad jag är bra på,men behöver inte alltid visa det och praktisera det. Gör mig inget om jag tar någon megaslödag utan att få ett skit gjort även om det ligger tvätt i tvätt korgen.

Nu pep min skatt att han är på väg hemåt, så nu kan jag snart börja svarva maten.
Skrivtorka här ändå,har ju egentligen sååå mycket att skriva om ,men det ska inte bli offentligt ännu.

Ha dé.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Alltid trevligt om du säger hej;)