tisdag 1 juni 2010

Sommar,sommar,sommar...

.....det är dans i folkets park.

Nä vet jag inte om det är. Men det är Juni månad nu med start idag. Kan vi dra ner lite på tempot nu kanske . Vill ju hinna njuta. Hinner inte skriva mycket nu,ska strax iväg till Tranås. Där ska det babblas en stund;) Lite träff med jobbarkompisarna, vi hinner ju aldrig babbla av oss ordentligt när vi jobbar. Haha joo Maia och jag kommer hinna babbla rejält i helgen på sommarsol,men dom andra sötnosarna är ju inte med då. Så idag åker vi till deras lilla boning och ser hur dom har det. Helene och Sara dom små turtur duvorna bor i Tranås och idag är det alltså deras tur att invaderas av tjöt kärringar.

Igår var jag med Amanda till optikern,och hon hade rätt . Hon behövde absolut glasögon. så nu är dom på G.

Väl hemma tog vi en lektion i tvättstugan. Bra att kunna ;) Hann mysa lite med darlingen innan han for till stallet för att träna Chattanooga och jag for till jobbet för ett nattpass.

Nu ska jag hänga dagens tvättade tvätt. Vill ju ha tomt i tvättstugan innan resan.

På återseende.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Alltid trevligt om du säger hej;)