onsdag 21 juli 2010

Mega myyyys...

Är det här nu. Pontus står i duschen och är snart i säng. Vi sitter med en varsin folköl vid tv,n. Precis kollat atg-live. Vår "trav" kompis Emelie Knutsson har tagit hem segern igen ikväll på Solvalla. Lopp 11 Monté med hästen Quick Silas. Såg loppet i datorn. Så jäkla snyggt. Hon är så otroligt duktig den tösen. Det är världsklass på henne ;)



Nu ska vi tända lite ljus här och bara mysa. Blir ett lass glass om en stund. Varför bryta ett fungerande koncept. Haha ;)

Var förbi på ett Loppis här i Flisby idag. hittade 2 gamla tavelramar. Jättefina. Körde förbi skyltar om ett annat loppis tidigare ikväll,tror vi tar en runda dit imorn.


Dax för mys då..tudilu.

4 kommentarer:

  1. Låter som en skön kväll. Har slut på glass så i morgon blir det att göra ny. Svårt att köpa färdig när man vet skillnaden i smaken. Klart att du ska besöka Dalhalla så läckert. Är det något speciellt du har tänkt att se? Gäller ju att passa på då det är något bra.

    SvaraRadera
  2. Låter hel mysigt!
    Jag har också börjat med att tända ljus på kvällarna.
    Ha en toppen dag!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Vilken tur att grannens hallon når ända in till dej!!!
    Så härligt ni har det med mys i soffan!
    Tack för titten hos mej!
    Lisa

    SvaraRadera
  4. Låter som en helmysig kväll !:)
    Vad glad jag blev att du tittade in hos mig, och att du tyckte om min älg:):)
    Kanske det blir några stycken..hihi, och jag kan ju inte fylla väggarna med "älgar", så då ska jag tänka på dig !:)
    Hoppas du får en trevlig loppisdag, jag var på loppis igår...:):)
    Kram Cia:)

    SvaraRadera

Alltid trevligt om du säger hej;)