fredag 2 juli 2010

Min lilla trädgård och simskole avslutning.

Här är lite bilder från min sköna gröna trädgård. Jag orkade inte redigera dom så dom är lite si och så ;)



Min lilla luggslitna altan. Skulle se roligare ut med lite färg.Men det är min lilla täppa där jag njuter;)



Amandas äldsta katt Svartis under syren busken, hon är mamma till Sven Oskar Fisen Jönsson och Svea.


Äldsta katten Stumpan;)


En vanlig härlig Bondpion.



Någon sorts Eternell,vet inte namnet.




Prästkrage.






Styvmors Viol.






Viol.






Löjtnantshjärta.








PlymSpiréa.








Pontus Smultron-plantor.





Blå Akvileja.



Vit Akviljea.

Bilder från Pontus sim skola. Idag var det avslutning. Han var så duktig min lilla älskling. Tog 2 märken. Baddaren och Livräddarmärket i silver.







Medans Rolf var i stallet och tog in hästarna och skodde om Chattanooga, så passade Amanda och jag på att ta ett kvällsdopp i Elmeshult. Det var superskönt.
Nu slöar vi en stund vid tvn innan vi kryper ner.
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Alltid trevligt om du säger hej;)