tisdag 24 augusti 2010

Glömde ju för tusan..

Har ju fått fotvård idag;) Sååååå skönt!

5 kommentarer:

  1. Låter som du har njutit i masssor!:)
    Gott för fötter och själen!:)

    Tyvärr har jag inget mönster på älghuvudena, virkar efter gehör, och den ena ser aldrig likadan ut som den andre,jag bara kör på,och jag virkar allt i ett stycke, plockar upp nya maskor där hornen skall vara,om du vill kanske jag kan beskriva lite bättre, men det är inte alls svårt:)
    KRAMAR Cia:)

    SvaraRadera
  2. Oki,tack jag tror jag ska prova ;)

    SvaraRadera
  3. Låter som du har det riktigt skönt!
    Ha en bra dag.Själv har jag en del jag ska grunna på. Du kan läsa om det på min blogg!
    Livia

    SvaraRadera
  4. Det vet du väl att här i Skåne så blåser det alltid, mer eller mindre?! Ha en bra dag.
    Kram.

    SvaraRadera
  5. Tjenixen! Skulle inte direkt tacka nej till lite fotvård jag me!

    Gå in på den här adressen: http://www.trädgårdsväxter.com/blommor/dahlia.php
    Där får du veta allt du behöver veta och lite till om Dahlior! Lycka till!

    Kram/ Anna

    SvaraRadera

Alltid trevligt om du säger hej;)